fbpx Skip to content

MVO Jaarverslag 2021 online

Van den Broek Logistics en Van den Broek Warehousing zijn gecertificeerd voor de MVO Prestatieladder niveau 3, versie 2020. Het certificaat is al sinds 2014 in ons bezit, maar we zijn er extra trots op dat we in 2020 direct de nieuwste versie hebben kunnen implementeren zonder tekortkomingen.

Via onze social media kanalen blijf je op de hoogte van al het nieuws dat gerelateerd kan worden aan maatschappelijk verantwoord ondernemen. Ook maken we jaarlijks, in aanloop naar de externe audit door onze certificeringspartner SGS Nederland, een jaarverslag. Lees het verslag via DEZE LINK. Vragen naar aanleiding van het verslag? Stel ze gerust!

Andere nieuwsberichten

MVO Jaarpresentatie 2022 online

De MVO Prestatieladder niveau 3 is al jarenlang een leidraad in het Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen bij Van den Broek Logistics
Verder lezen

Karel van Rooij volledig eigenaar van Van den Broek Logistics en Van den Broek Warehousing

Op 31 maart 2022 heeft Karel van Rooij alle aandelen in Van den Broek en Van Rooij Beheer verworven. Hij neemt daarmee het aandelenpakket van Willie, Annelies en dochter Audrey van den Broek over en is volledig eigenaar en enige aandeelhouder van de groep waaronder Van den Broek Logistics,
Verder lezen

Van den Broek Logistics en Warehousing behaalt IFS (international food standard) monsterscore!

Gedegen en gedocumenteerde bedrijfsprocessen, (voedsel)veiligheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen zijn kernwoorden die passen bij Van den Broek Logistics en Van den Broek Warehousing.

25 jaar aan boord!

Vandaag, 10 juni 2021, is hij al 25 jaar bij Van den Broek. Karel, dank voor jouw dagdagelijkse inzet en nog vele jaren!